BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwiatek Piotr
Tytuł
Lojalność klientów
Customers loyalty
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2006, nr 12, s. 31-41
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Customer loyalty, Enterprise management, Small business
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Tematem artykułu jest istota i znaczenie przywiązania klientów do marki, produktu lub usługi, z punktu widzenia praktyki zarządzania. Autor przeanalizował także rozmaite czynniki kształtujące postawy lojalności oraz zaprezentował metody badań satysfakcji konsumenta. (abstrakt oryginalny)

The paper deals with the essence and significance of customers’ attachment to brand, product or service from the standpoint of management practice. The author analyses various factors determining loyalty attitudes and presents methods of consumer satisfaction assessment. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Burnham T.A., J.K. Frels, V. Mahajan, Consumer Switching Costs: A Typology, Antecedents and Consequences, “Journal of the Academy of Marketing Science” 31 (2) 2003, s. 110-111.
  2. Cialdini R., Wywieranie wpływu na ludzi, GWP, Gdańsk 2001, s. 112-150.
  3. Cichosz M., Lojalność klienta wobec firmy, “Marketing i Rynek” 8/2003, s. 11.
  4. Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, gdańsk 2003, s. 97.
  5. Drake C., Gwynne A., Waite N., Barclays Life customer satisfaction and loyalty tracking survey: a demonstration of customer loyalty research in practice, „International Journal of bank marketing”, 16 (7) 1998, s. 288.
  6. Edvardsson B., M.D. Johnson, A. Gustafsson, T. Strandvik, The effects of satisfaction and loyalty on profits and growth: products versus service, “Total Quality Management” 11 (7) 2000, s. 917-919.
  7. Foxall G., Goldsmith R., Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 125-128.
  8. Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998, s. 53-56.
  9. Knie-Andersen M., The relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Customer Profitability, Working Paper University of Aarhus, Feb 2001, s. 14-15.
  10. Obłój K., Zdziarski M., Wyzwania stojące przed prezesami firm w 2005 roku, „Harvard Business Review Polska”, listopad 2004, s. 18.
  11. Newell F., Lojalność.com, IFC Press, Kraków 2002, s. 36.
  12. Olivier R.L., Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer, Irwin/McGraw-Hill, Nowy Jork 1997, s. 397.
  13. O’Malley L., Can loyalty schemes really built loyalty?, “Marketing Intelligence & Planning” 16 (I) 1998, s. 49.
  14. Ruyter de K., M. Wetzels, Service Quality, loyalty and switching costs, „International Journal of Service Management” 9 (5) 1998, s. 439.
  15. Shaw R., Nowe spojrzenie na marketing, Studio Emka, Warszawa 2001, s. 79.
  16. Sztompka P., Socjologia, Wydawnictwo Znak, Kraków 2002, s. 28.
  17. Urbanek G., Analiza determinantów kapitału klienta, „Marketing i Rynek”, 4/2005, s. 2-7.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu