BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stecyk Adam
Tytuł
Relacje z klientem - e-marketing
Customer relations - E-marketing
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2006, nr 12, s. 58-64
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Klient, Małe i średnie przedsiębiorstwa
e-marketing, Customer, Small business
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Przy projektowaniu treści marketingowych trzeba uwzględnić, w jaki sposób zostaną one dostarczone użytkownikom. Przedmiotem artykułu jest charakterystyka darmowego systemu e-learningowego LAMS (Learning Activity Management System), który powstał w Uniwersytecie Macquarie w Sydney. Omówiono słabe i mocne strony systemu oraz jego zastosowanie w e-marketingu. (abstrakt oryginalny)

While designing marketing message, the way of its communication to the user must be taken into consideration. The article focuses on free of charge e-learning system LAMS (Learning Activity Management System) created at the Macquarie University in Sydney. Strengths and weaknesses of this system application for e-marketing purposes is discussed in the paper. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu