BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Niewspólny front
Źródło
Businessman Magazine, (dodatek) - Rynek Reklamy, 2000, s. 72-73
Słowa kluczowe
Agencje reklamowe, Public relations
Advertising agency, Public relations
Firma/Organizacja
Związek Firm Public Relations
Abstrakt
Powstał Związek Firm Public Relation. Ma on stać na straży etyki a także zająć się takimi sprawami, jak rejestracja zawodu PR-owca, ustalić pojęcia dotyczące np. upominków wręczanych na konferencjach. Podano agencje public relation i ich przychody z działalności. Największe to: Sigma International (Poland) Ltd. (13,50 mln zł.), The Rowiand Company (12,60 mln zł.), Burson-Marsteller Poland (11,80 mln zł.).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu