- Tytuł
- Niewspólny front
- Źródło
- Businessman Magazine, (dodatek) - Rynek Reklamy, 2000, s. 72-73
- Słowa kluczowe
- Agencje reklamowe, Public relations
Advertising agency, Public relations - Firma/Organizacja
- Związek Firm Public Relations
- Abstrakt
- Powstał Związek Firm Public Relation. Ma on stać na straży etyki a także zająć się takimi sprawami, jak rejestracja zawodu PR-owca, ustalić pojęcia dotyczące np. upominków wręczanych na konferencjach. Podano agencje public relation i ich przychody z działalności. Największe to: Sigma International (Poland) Ltd. (13,50 mln zł.), The Rowiand Company (12,60 mln zł.), Burson-Marsteller Poland (11,80 mln zł.).
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 0867-1389
- Język
- pol