- Autor
- Kolny Beata
- Tytuł
- Wybory i decyzje konsumentów na rynku żywności
Consumer Choices and Decisions on the Food Market - Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2005, T. 7, z. 8, s. 114-120, tab.
- Słowa kluczowe
- Konsumpcja żywności, Zachowania konsumenta, Decyzje konsumenckie, Gospodarstwa domowe
Food consumption, Consumer behaviour, Consumer decision, Households - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł zawiera wyniki badań bezpośrednich przeprowadzonych na przełomie listopada i grudnia 2003 roku na ogólnopolskiej próbie 1080 miejskich gospodarstw domowych w ramach zespołowego grantu KBN realizowanego przez Katedrę Rynku i Konsumpcji pt. "Zachowania podmiotów rynkowych w Polsce w warunkach globalizacji". Autorka zaprezentowała fragment badań dotyczący zachowań nabywczych konsumentów.
The paper discusses the results of the primary research conducted on a nationwide sample of1080 urban households at the end of November and the beginning of December 2003. The research shows that decisions about food purchases are made by women. The most important factors determining their choice are: (he price, the quality and the brand (the producer). Food is mainly bought in small local shops. The research results indicate that the respondents do not make food provisions as they usually shop for things they need on a daily basis. They tend to pay for their shopping in cash. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- pol