BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gawlik-Tarnowska Katarzyna
Tytuł
Komunikacja w sytuacji zmiany
Źródło
Rynek Kolejowy, 2006, nr 12, s. 59
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo transportowe, Rozwój przedsiębiorstwa, Zmiany organizacyjne, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie skuteczne, Informacja w przedsiębiorstwie
Transport company, Enterprise development, Organisational change, Communication in organisation, Effective communication, Information in enterprise
Abstrakt
Pojęcie "zmiany" z zasady jest definiowane jako poważne zakłócenie istniejących dotychczas wzorów zachowań i oczekiwań. Stopień powagi zmian mierzony jest zazwyczaj według tego, jak zmiany te postrzegane są przez pracowników, których bezpośrednio dotyczą oraz jak oni na to reagują. Pracownicy właściwie poinformowani na temat zmian w przedsiębiorstwie, mających dotyczyć ich osobiście, czy też zespołów, w których pracują, lub firmy jako całości, będą bardziej skłonni do zaakceptowania planowanych zmian.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1644-1958
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu