BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Burda Karolina
Tytuł
Oferta luksusowa i ekonomiczna
Źródło
Forbes, 2006, nr 2, s. 80 - 81
Słowa kluczowe
Organizacja i zarządzanie, Strategia przedsiębiorstwa, Zarządzanie biznesem, Zarządzanie innowacyjne
Organisation and management, Corporation strategies, Business management, Innovative management
Abstrakt
Strategia zarządzania polegająca na bipolaryzacji, czyli dzieleniu oferty na dwa segmenty: luksusowy i ekonomiczny, oparty na prostej ofercie i niskich cenach, pozwala zwiększać udział w rynku i przyczynia się do sukcesywnej rewolucjonizacji coraz to nowych branż. Sama koncepcja ma już ponad pół wieku - narodziła się ona w 1951 r. w firmie Ikea.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-7291
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu