BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jabłońska-Wołoszyn Maria
Tytuł
Pozyskiwanie najlepszych dla potrzeb "nowego" banku
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2001, nr 2, s. 95-104
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Dobór pracowników, Usługi bankowe, Obsługa klienta, Polityka personalna
Case study, Employees' recruitment, Banking services, Customer service, Personnel policy
Abstrakt
Artykuł podejmuje problem obsługi klienta banku wobec zmian zachodzących we współczesnej bankowości. Następnie przedstawiono rolę i cel pracy doradcy klienta oraz problem doboru odpowiednich pracowników na to stanowisko. Omówiono tworzenie programu i adaptacji pracowników na stanowisko doradcy klienta w banku X, co miało zmaksymalizować efektywność pracy, mierzoną dochodem operacyjnym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu