- Autor
- Jabłońska-Wołoszyn Maria
- Tytuł
- Pozyskiwanie najlepszych dla potrzeb "nowego" banku
- Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2001, nr 2, s. 95-104
- Słowa kluczowe
- Studium przypadku, Dobór pracowników, Usługi bankowe, Obsługa klienta, Polityka personalna
Case study, Employees' recruitment, Banking services, Customer service, Personnel policy - Abstrakt
- Artykuł podejmuje problem obsługi klienta banku wobec zmian zachodzących we współczesnej bankowości. Następnie przedstawiono rolę i cel pracy doradcy klienta oraz problem doboru odpowiednich pracowników na to stanowisko. Omówiono tworzenie programu i adaptacji pracowników na stanowisko doradcy klienta w banku X, co miało zmaksymalizować efektywność pracy, mierzoną dochodem operacyjnym.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol