BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sojkin Bogdan, Ratajczyk Piotr
Tytuł
Zwyczaje zakupowe Wielkopolan
Customer Buying Customs in Wielkopolska
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2005, T. 7, z. 8, s. 209-216, tab., bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Preferencje konsumenta
Consumer behaviour, Consumer preferences
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Wielkopolska
Wielkopolska
Abstrakt
Autorzy przeanalizowali zwyczaje i zachowania zakupowe mieszkańców Poznania i Wielkopolski w latach 1999-2005.

Retailers are expanding ever further, and goods manufacturers are becoming more and more multinational. Expansion can bring increased profits, not just through higher sales but also more efficient sourcing and supply chain synergies. But expansion can also lead to problems - reduced quality, low wages and damaged reputations. All these facts have a great influence on the national and regional market, even the single customers. In the context of this situation, the important question is - how this circumstances impact on the local market in Poland region - Wielkopolska? Based on the long time span research, authors from Product Marketing Department, Poznań University of Economics, have presented consideration, devoted this subject. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Derczyński W. 2000: Opinie o hipermaketach. Komunikat CBOS, sierpień.
  2. Falkowska M. 2005: Polacy na zakupach. Supermarket News, nr 2.
  3. Komunikat OBOP. 2000: Hipermarkety - szansa czy zagrożenie, sierpień.
  4. Raport Strategiczny FMCG. 2005: GfK Polonia.
  5. Zachowanie konsumenckie - gdzie robimy zakupy. 2002: Komunikat CBOS, sierpień.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu