BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nawrocki Ronald, Tamburini Guido, Wach Sławomir
Tytuł
Biznes wspierany z zewnątrz
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 9, s. 8-16
Słowa kluczowe
Outsourcing, Otoczenie biznesu, Partner strategiczny, Rynek
Outsourcing, Business environment, Strategic partner, Market
Uwagi
Zawiera wykresy: [1] Forma i lokalizacja outsourcingu, z jakich badana firma korzysta lub będzie korzystać w przyszłości, [2] Czynniki wpływające na wybór partnera outsourcingowego w Polsce, [3] Rodzaje działalności podlegające outsourcingowi w firmach działających w Polsce, [4] Rodzaje działalności podlegające outsourcingowi w firmach działających na świecie, [5] Czynniki w[ływające na skuteczną realizację przedsięwzięcia outsourcingowego w pierwszym roku jego realizacji, [6] Kryteria pomiaru rezultatów działań outsourcingowych w badanych firmach, [7] Wprowadzenie kryteriów biznesowych rezultatów działań outsourcingowych, [8] Obszary działalności rozważane do outsourcingu w badanych firmach
Abstrakt
W artykule przedstawiono korzyści jakie można odnieść z usług outsourcingowych, a także, co trzeba zrobić, aby wybrać właściwego partnera outsourcingowego, które z rodzajów działalności są najczęściej wydzielane do wykonywania na zewnątrz firmy oraz co przeszkadza, zdaniem dyrektorów polskich przedsiębiorstw, w podejmowaniu outsourcingowych decyzji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu