BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaniewski Andrzej
Tytuł
Targi - nieoceniona pomoc dla firm : Obecność obowiązkowa
Źródło
Businessman Magazine, 2001, nr 3, s. 86
Słowa kluczowe
Targi, Marketing, Przedsiębiorstwo
Fair, Marketing, Enterprises
Firma/Organizacja
Polska Korporacja Targowa
Abstrakt
Targi są najlepszym instrumentem marketingowym, służą tworzeniu kierunków sprzedaży, pozyskiwaniu zamówień, zdobywaniu nowych rynków, promowaniu wizerunku firmy. Są także najskuteczniejsze przy wprowadzaniu produktu na rynek. Obecnie Ministerstwo Gospodarki pomaga mniejszym przedsiębiorcom przy ich udziale w targach zagranicznych. Podano wyniki badań Polskiej Korporacji Targowej dotyczące użyteczności targów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu