BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalik Filip
Tytuł
Klient z bazy
Źródło
Gazeta Bankowa, 2001, nr 6, s. 20,22
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Marketing, Sprzedaż produktu
Customer Relationship Management (CRM), Marketing, Product sales
Abstrakt
Artykuł stara się wyjaśnić istotę systemów CRM (Customer Relationship Management) oraz ich rozwój na rynkach światowych. Jest to klasa systemów, która ma za zadanie integrować sprzedaż, marketing oraz obsługę klienta i budować pozytywne z nim relacje. Ranking Gartner Group wykazał, że na pierwszym miejscu w Europie, w sektorze CRM jest Wielka Brytania i Niemcy. W Polsce najwięcej wdrożeń ma system "marketing.manager" firmy update.com. Koszty takich systemów są stosunkowo duże. Dalej, wymieniono elementy zarządzania, do wspomagania których służą CRM-y. Są to między innymi: wspomaganie decyzji, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie procesami biznesowymi, kampaniami, kontem klienta, zarządzanie kontaktami handlowymi, zamówieniami, serwisem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu