BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szaciłło Edyta
Tytuł
Rozumieć i czuć
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 9, s. 47-49
Słowa kluczowe
Kompetencje, Kompetencje pracownicze, Kursy językowe
Competences, Employees competencies, Language courses
Abstrakt
Artykuł na temat doskonalenia kompetencji językowych pracowników na poziomie komunikatywnym. Zawarto wskazówki jak w praktyce zbadać kompetencje u pracowników oraz w jakich obszarach funkcjonowania firmy należy na nie zwrócić szczególną uwagę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu