- Autor
- Szaciłło Edyta
- Tytuł
- Rozumieć i czuć
- Źródło
- Personel i Zarządzanie, 2006, nr 9, s. 47-49
- Słowa kluczowe
- Kompetencje, Kompetencje pracownicze, Kursy językowe
Competences, Employees competencies, Language courses - Abstrakt
- Artykuł na temat doskonalenia kompetencji językowych pracowników na poziomie komunikatywnym. Zawarto wskazówki jak w praktyce zbadać kompetencje u pracowników oraz w jakich obszarach funkcjonowania firmy należy na nie zwrócić szczególną uwagę.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0793
- Język
- pol