BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Nowa strategia Coca-Coli
Źródło
Zarządzanie na Świecie, 2001, nr 6, s. 6-9
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie
Enterprise management, Corporation strategies, Managers in a enterprise
Firma/Organizacja
Coca-Cola
Abstrakt
Omówiono sytuację koncernu Coca-Cola, w którym doszło do zmian na najwyższych stanowiskach, dużych zwolnień i przyjęcia nowej strategii. Nowy prezes zarządu odszedł od centralistycznego zarządzania. Postawił na samodzielność, swobodę urzeczywistniania własnych pomysłów, gotowość ponoszenia ryzyka.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-3747
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu