BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Badania satysfakcji klientów
Źródło
Zarządzanie na Świecie, 2001, nr 6, s. 45-47
Słowa kluczowe
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Informacja dla potrzeb zarządzania, Badania konsumenckie
Customer satisfaction management, Information for management needs, Consumer research
Abstrakt
Przedstawiono wyniki badania ankietowego, jakie naukowcy z Uniwersytetu w Bernie przeprowadzili w drugiej połowie 2000 r. wśród 282 dużych i średnich przedsiębiorstw szwajcarskich. Ich celem była odpowiedź na pytania: czy i w jaki sposób przedsiębiorstwa śledzą poziom zadowolenia wśród swoich klientów, jakie znaczenie przypisują tym badaniom, w jaki sposób wykorzystują wyniki, jakie korzyści uzyskują dzięki mierzeniu satysfakcji klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-3747
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu