BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Foremna-Pilarska Monika, Radawiecka Ewa
Tytuł
Franczyza jako alternatywna metoda rozwoju MSP : Wciąż poszukiwane są nowe metody i rozwiązania mogące wspomagać rozwój prowadzonej działalności gospodarczej
Źródło
Nasz Rynek Kapitałowy, 2007, nr 1, s. 48-50
Słowa kluczowe
Wspieranie small businessu, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Franchising, Rozwój przedsiębiorczości, Rozwój przedsiębiorstwa, Finansowanie small businessu, Inwestor finansowy
Small business support, Small business, Franchising, Entrepreneurship development, Enterprise development, Small business financing, Financial investor
Abstrakt
Małe i średnie przedsiębiorstwa często potrzebują wsparcia ze strony dużych firm, posiadających nie tylko większe środki finansowe, ale i markę, jakość oraz tradycję. Jedną z niekonwencjonalnych (zwłaszcza na polskim rynku) metod pozyskiwania wsparcia ze strony większych podmiotów gospodarczych jest franczyza, będąca działaniem alternatywnym wobec emisji akcji czy wejścia nowego inwestora finansowego. System ten nie jest jednak wolny od pewnych wad, dotyczących zawieranej umowy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-9711
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu