BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ciężkowska Ilona
Tytuł
Jaki dział, taka płaca (11)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 7, s. 20-24, przypisy
Słowa kluczowe
Płace, Wynagrodzenia, Badanie rynku, Kształtowanie wynagrodzeń, Wynagrodzenie podstawowe
Wages, Remuneration, Market research, Shaping remuneration, Base salary
Uwagi
Zawiera wykresy: [1] Porównanie płacy podstawowej i całkowitej dyrektorów działu marketingu, [2] Wynagrodzenia kierowników na Mazowszu i w innych regionach (w złotych), [3] Narzędzia pracy oraz bonusy dla kierownika działu marketingu i kierownika produktu, [4] Porównanie płacy podstawowej i całkowitej specjalistów działu marketingu. Zawiera tabele: [1] Rodzaje szkoleń i ubezpieczeń oferowanych dyrektorom marketingu w badanych firmach, [2] Zarobki kierowników w dziale marketingu (w złotych), [3] Liczba badanych firm (w proc.), w których specjaliści działu marketingu otrzymują dodatki finansowe
Abstrakt
Artykuł na temat wynagrodzeń pracowników działu marketingu - według raportów płacowych firmy AG TEST Human Resources.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu