BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Barska Anetta
Tytuł
Strategia produktu w przedsiębiorstwie przetwórstwa mięsnego : (na przykładzie województwa lubuskiego)
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2001, nr 5, s. 62-70
Słowa kluczowe
Przemysł mięsny, Rynek mięsny, Strategia produktu, Jakość produktów żywnościowych
Meat industry, Meat market, Product strategy, Food quality
Abstrakt
Artykuł podkreśla priorytetową rolę strategii produktu w strategii marketingowej, w przemyśle przetwórstwa mięsnego. Dalszym problemem jest jakość tych przetworów, dotyczy ona głównie użytego surowca. Podano wykres mięsności tuczników w Polsce i wybranych krajach UE. Dalszym czynnikiem mającym znaczny wpływ na powodzenie na rynku jest struktura asortymentowa. Omówiono problem różnicowania produktów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu