BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Kevina Hogana reguły perswazji
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2001, nr 6, s. 12-13
Słowa kluczowe
Psychologia biznesu, Psychologia komunikowania, Komunikowanie w biznesie, Negocjacje w biznesie, Taktyki negocjacyjne
Business psychology, Communicate psychology, Business communication, Negotiations in business, Negotiating tactics
Abstrakt
Jak sprawić, by osoba, z którą się komunikujemy, nabrała do nas zaufania, chciała dostrzec swoje korzyści w naszych propozycjach, kupiła to, co mamy jej do zaoferowania. W artykule przedstawiono 10 reguł perswazji, które pomagają zrozumieć podejście Kevina Hogana, uznawanego za guru psychologii biznesu, do sztuki przekonywania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu