BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guzik Marcin, Kamiński Robert
Tytuł
Pytania z odpowiedzią, czyli o celowości i efektach przeprowadzania badań opinii pracowników i kultury organizacji
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 7, s. 52-56
Słowa kluczowe
Badanie opinii, Kultura organizacji, Opinia pracowników, Badanie kultury organizacyjnej
Opinion research, Corporate culture, Employees' opinion, Organizational culture study
Abstrakt
Czy ma sens robienie badań opinii i postaw pracowników, kultury organizacji, skoro 50 proc. zapytanych przedstawicieli amerykańskich, a 65 proc. brytyjskich przedsiębiorstw deklaruje, że nie widzą poprawy funkcjonowania biznesu po ich przeprowadzeniu? Zdaniem autorów pytanie powinno być postawione inaczej - jak zorganizować badania, aby poprawić działanie firmy? W tym artykule podjęta została próba nakreślenia tego, co powinno być brane pod uwagę, aby móc skorzystać ze zrobionych we własnej organizacji badań i opinii pracowników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. O. Hargie, D. Tourish, "Handbook of communication audits for organizations", Taylor and Francis Inc., New York 2000.
  2. S. Larkin "Communicating changes", McGraw - Hill, New York 1994.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu