BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Królik Grażyna
Tytuł
Żeby za słowami poszły czyny, czyli sztuka sugestywnego mówienia
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 7, s. 58-60
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Komunikowanie skuteczne, Komunikowanie marketingowe, Psychologia komunikowania
Communication, Effective communication, Marketing communication, Communicate psychology
Abstrakt
Mówić każdy może, ale... Rozmowa to podstawowy sposób podtrzymywania więzi między ludźmi, to akt dzielenia się swoimi myślami i uczuciami. W porozumiewaniu się ważną rolę odgrywa nie tylko treść wypowiedzi - równie istotne jest - JAK mówimy. W niniejszym artykule przedstawiono wskazówki jak sugestywnie porozumiewać się z otoczeniem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. "By za słowami szło działanie", "Zarządzanie na świecie" 1999, nr 9.
  2. A. Drzycimski z zespołem, "komunikatorzy", Oficyna Wydawnicza Branta, Warszawa 2000, s. 165-167.
  3. H. Lemmermann, 'Komunikacja werbalna", Astrum, Wrocław 1999, s. 131-132.
  4. A. Wiszniewski, "Jak przekonująco mówić i przemawiać", PWN, Warszawa 1994, s. 106.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu