BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jagiełło Robert, Magrel Eliza
Tytuł
Strategia CRM
Źródło
Gazeta Bankowa, 2001, nr 35, s. 30-32
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta
Customer Relationship Management (CRM), Customer service
Abstrakt
Sukces instytucji świadczącej detaliczne usługi finansowe zależy obecnie od stopnia jej koncentracji na potrzebach klientów, a zwłaszcza od umiejętności ukształtowania długoterminowych relacji z nimi. Centralną koncepcją nowoczesnej strategii rynkowej jest zadowolenie klientów. Jednym ze sposobów urzeczywistnienia tej strategii jest Customer Relationship Management (CRM), w którym klient, jego oczekiwania i potrzeby są w centrum zainteresowania całej firmy. W artykule wyjaśniono pojęcie CRM, etapy wdrażania tej strategii oraz warunki jej efektywności. Pionierami wdrażania strategii CRM były przedsiębiorstwa sektora bankowego. To właśnie w tym sektorze komunikacja i partnerstwo między dostawcą i odbiorcą odgrywają istotną rolę. Banki notują największą liczbę wdrożeń CRM i jednocześnie najlepsze wyniki w tym procesie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu