BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina (oprac.)
Tytuł
Jak być słuchanym
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 6, s. 52-56
Słowa kluczowe
Menedżer, Kompetencje, Kompetencje kierownicze, Komunikowanie
Manager, Competences, Managerial competencies, Communication
Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiono informacje na temat kompetencji komunikacyjnych menedżerów (według Janis Forman). W tym praktyczne wskazówki, które warto wziąć pod uwagę, wdrażając jednolite zasady komunikacji korporacyjnej oraz metody sprawdzania, jaka jest jej prawdziwa efektywność i ocena w oczach pracowników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu