- Autor
- Goszczyński Dariusz
- Tytuł
- Uwarunkowania rozwoju rynków produktów regionalnych i tradycyjnych
- Źródło
- Handel Wewnętrzny, 2006, nr 6, s. 5-11
- Słowa kluczowe
- Jakość produktu, Komunikowanie marketingowe, Produkty regionalne, Świadomość konsumenta
Product quality, Marketing communication, Regional product, Consumer awareness - Firma/Organizacja
- Komisja Europejska
European Commission - Abstrakt
- Od ponad 13 lat Unia Europejska realizuje politykę jakości żywności za pomocą systemu rejestracji i ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych. Zasadniczym celem jest zapewnienie ochrony nazw produktów, których wysoka jakość jest oparta na związku z regionem wytwarzania lub tradycyjnej metodzie produkcji. Producenci chronionych produktów mają również prawo do wyróżniania swych specjałów odpowiednim logo, którego zadaniem jest poinformowanie i zapewnienie konsumenta o walorach oraz wyjątkowości tego produktu. Oznaczenia te są jednocześnie potwierdzeniem jego najwyższej jakości.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- http://europa.eu.int/comm/agriculture/foodqual/quali1_en.htm
- Cytowane przez
- ISSN
- 0438-5403
- Język
- pol