BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goszczyński Dariusz
Tytuł
Uwarunkowania rozwoju rynków produktów regionalnych i tradycyjnych
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2006, nr 6, s. 5-11
Słowa kluczowe
Jakość produktu, Komunikowanie marketingowe, Produkty regionalne, Świadomość konsumenta
Product quality, Marketing communication, Regional product, Consumer awareness
Firma/Organizacja
Komisja Europejska
European Commission
Abstrakt
Od ponad 13 lat Unia Europejska realizuje politykę jakości żywności za pomocą systemu rejestracji i ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych. Zasadniczym celem jest zapewnienie ochrony nazw produktów, których wysoka jakość jest oparta na związku z regionem wytwarzania lub tradycyjnej metodzie produkcji. Producenci chronionych produktów mają również prawo do wyróżniania swych specjałów odpowiednim logo, którego zadaniem jest poinformowanie i zapewnienie konsumenta o walorach oraz wyjątkowości tego produktu. Oznaczenia te są jednocześnie potwierdzeniem jego najwyższej jakości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://europa.eu.int/comm/agriculture/foodqual/quali1_en.htm
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu