BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Urbanik-Papp Grażyna
Tytuł
Rola action learning w rozwoju i edukacji menedżerów
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2001, nr 5, s. 107-117
Słowa kluczowe
Uczenie się przez działanie, Rozwój zawodowy menedżera, Szkolenie pracowników, Kształcenie menedżerów
Learning by doing, Professional development of a manager, Manpower training, Managers training
Abstrakt
W artykule omówiono action learning, czyli "uczenie się przez działanie", zaliczane do metod uczenia się na stanowisku pracy, które coraz częściej stosowane jest w uzupełnieniu lub zamiast tradycyjnego szkolenia. Przedstawiono definicję i założenia teoretyczne oraz cztery głowne szkoły action learning: milczącą, naukową, doświadczeniową, krytycznej refleksji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu