- Autor
- Urbanik-Papp Grażyna
- Tytuł
- Rola action learning w rozwoju i edukacji menedżerów
- Źródło
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2001, nr 5, s. 107-117
- Słowa kluczowe
- Uczenie się przez działanie, Rozwój zawodowy menedżera, Szkolenie pracowników, Kształcenie menedżerów
Learning by doing, Professional development of a manager, Manpower training, Managers training - Abstrakt
- W artykule omówiono action learning, czyli "uczenie się przez działanie", zaliczane do metod uczenia się na stanowisku pracy, które coraz częściej stosowane jest w uzupełnieniu lub zamiast tradycyjnego szkolenia. Przedstawiono definicję i założenia teoretyczne oraz cztery głowne szkoły action learning: milczącą, naukową, doświadczeniową, krytycznej refleksji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0874
- Język
- pol