BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pawłowska Bożena
Tytuł
Bariery skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w przedsiębiorstwie
Barriers of Effective Customer Satisfaction Management in the Enterprise
Źródło
Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2005, nr 5, s. 340-348, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Klient, Budowanie lojalności klienta, Lojalność klientów, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Badania ankietowe
Customer, Cultivation customer loyalty, Customer loyalty, Customer satisfaction management, Questionnaire survey
Uwagi
summ.
Abstrakt
Satysfakcja klienta staje się obecnie kluczem do działania dla wszystkich organizacji, w celu uzyskania trwałej zdolności zaspokajania potrzeb i oczekiwań klienta. Utrzymanie ciągłego ukierunkowania na klienta wymaga od przedsiębiorstwa systematycznego pomiaru i zarządzania satysfakcją klienta. W praktyce przedsiębiorstwa napotykają na wiele trudności w skutecznej realizacji tych przedsięwzięć. Niniejsze opracowanie próbuje wskazać główne bariery prowadzenia badania satysfakcji klienta i systemowego ujęcia tej problematyki w przedsiębiorstwie.(streszcz. oryg.)

Customer satisfaction is a key issue for all organizations. To survive, you must understand and provide what the customer want. It is important to understand the entire chain of customers. All employees determine the degree of customer satisfaction. This article focus on all these aspects of customer satisfaction management system. In this article one introduced barriers of customer orientation measuring system.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Egan G. (1999), Management kulturellen Wandels, [w:] "Frankfurter Allgemeine Zeitung" nr 217, vol. 18.
  2. Gajewski P. (2003), Koncepcja struktury organizacji procesowej, TNOiK, Toruń.
  3. Ruampersad H. (2001), 75 painfual Questions about your Customer Satisfaction, "The TQM Magazine" nr 5, vol. 13.
  4. Schneider W. (2000), Kunder Zufriedenheit. Strategie. Messung. Management, Verlag Moderne Industrie, Landsberg.
  5. Sprenger R.K. (1996), Das Prinzip Selbstverantwortung: Wege zur Motivation 5. Aufl., Frankfurt/Main-New York.
  6. Sprenget R.K. (1996), Mythos Motivation: Wege aus der Sackgasse, 11. Aufl., Frankfurt/Main-New York.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1732-1565
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu