BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Napieraj-Berlińska Joanna
Tytuł
Siła wrażenia
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 6, s. 68-69, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa, Strategia obsługi klienta, Marketing
Public relations, Company image, Customer service strategy, Marketing
Abstrakt
W dobie szybkiego przepływu informacji i ostrej konkurencji rynkowej czynnikiem wyróżniającym przedsiębiorstwo stał się wizerunek. Coraz częściej przy podjęciu decyzji o dokonaniu zakupu kierujemy się opiniami o firmie. Sprawdzamy jakość obsługi. Zwracamy uwagę na kulturę osobistą, poziom kompetencji i wygląd pracowników. Najstaranniej zaplanowana strategia marketingowa nie odniesie skutku, jeżeli pracownicy nie będą odpowiednia traktować klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Kliniewicz, P. Goździewicz, "Nie zapominajmy o oddziale!", "Brief. Pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży", Wydawnictwo AdPress, nr 74, listopad 2005.
  2. G. LeBlans, N. Nguyen, "Cues used by customers evaluating corporate image in service firms", "International Journal of Service Industry Management", 1996, tom 7, s. 48.
  3. K. Wojcik, "Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem", Wydawnictwo Placet, Warszawa 2005, s. 139.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu