BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Klucz Danuta
Tytuł
Najpierw warto się dogadać
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 6, s. 72-73
Słowa kluczowe
Pracodawcy, Ryzyko pracodawcy, Nadużycia pracownicze, Obowiązki pracownicze, Odpowiedzialność porządkowa pracowników, Roszczenia pracownicze
Employers, Employer risk, Employee frauds, Employee obligations, Employees responsibilities, Workers' claims
Abstrakt
Pracodawca, który żąda od pracownika naprawienia wyrządzonej mu szkody, ma do wyboru kilka procedur prawnych. Zawsze jednak warto podjąć próbę porozumienia się, a gdy to zawiedzie, pozostanie droga sądowa. W niniejszym artykule przedstawiono procedury postępowania w przypadku szkody wyrządzonej pracodawcy przez pracownika.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu