BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szwed-Piestrzeniewicz Paulina
Tytuł
Sponsoring jako komunikacja
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 1, s. 8-11
Słowa kluczowe
Sponsoring, Komunikowanie marketingowe, Mecenat, Public relations
Sponsoring, Marketing communication, Patronage, Public relations
Abstrakt
O działalności sponsorskiej myśli wielu przedsiębiorców. Być może kusi ich wrażenie otwartości mediów na tego typu inicjatywy. Miano „sponsor kultury", brzmi nobilitująco i poważnie - wydaje się atrakcyjne wizerunkowo. Jednak, aby sponsoring miał sens, zdaniem autorki, musi być działalnością długofalową, a to wiąże się z dużymi nakładami. Jeśli ktoś myśli o kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa poprzez wsparcie działań artystycznych, nie wystarczy jednorazowa wpłata na przypadkowy koncert lub monodram. Wizerunek może kształtować jedynie wplecenie sponsoringu w starannie zaplanowaną strategię.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu