BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubicz Iwona, Kilen Norbert
Tytuł
Co wpływa na percepcję sklepów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 1, s. 40-42
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Hipermarkety, Psychologia konsumenta, Badania ankietowe
Company image, Hypermarkets, Consumer psychology, Questionnaire survey
Abstrakt
Komunikacja sieci supermarketów i hipermarketów z klientami bazuje często na prostych przekazach reklamowych odwołujących się do atrakcyjności cen i asortymentu. Polacy mają jednak, według autorów, względem sieci handlowych także określone oczekiwania pozacenowe. Wartości, które najbardziej cenią w sieciach handlowych, są pochodną charakteru relacji łączącej je z konsumentami. Z punktu widzenia PR czy reklamy nie należy niestety zbytnio liczyć, że trafne okażą się wysublimowane strategie podkreślające zaangażowanie sieci w ekologię czy dobre relacje z kontrahentami. Wyniki badań jednoznacznie wskazują, że pozacenowe atrybuty wymarzonej sieci super-i hipermarketów mają związek przede wszystkim z korzyściami odnoszonymi przez klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu