BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina
Tytuł
Miły - wcale nie znaczy skuteczny
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 6, s. 105-107
Słowa kluczowe
Programy szkoleniowe, Szkolenie zawodowe, Rynek usług medycznych, Rynek farmaceutyczny, Kluczowe czynniki sukcesu
Training programs, Vocational training, Medical services market, Pharmaceutical market, Key success factors
Abstrakt
W jaki sposób budować właściwe relacje między reprezentantami firm a lekarzami? Jak przekazywać informacje dotyczące poszczególnych elementów oferty, aby faktycznie wpływać na decyzje lekarzy o wyborze danego produktu? Jakie są kluczowe czynniki sukcesu przedstawiciela medycznego w kontakcie z lekarzem? Jak szkolić handlowców w sektorze farmaceutycznym, aby podnosić poziom efektywności i wartości rynkowej firmy? W artykule przedstawiono uniwersalne i specyficzne zagadnienia szkoleń przedstawicieli medycznych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu