BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
Tytuł
Rozwój na drabinie kompetencji (2)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 1, s. 62-65, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Organizacja i zarządzanie, Ocena pracowników, Rozwój kompetencji menedżerskich, Rozwój zawodowy menedżera
Organisation and management, Employee appraisal, Manager competencies development, Professional development of a manager
Abstrakt
W pierwszej części artykułu omówione zostały działania, które powinny poprzedzać przeprowadzenie badania metodą development centre. W części drugiej przedstawiono etap realizacji sesji DC. Uczestnicy wykonują przygotowane wcześniej ćwiczenia i zadania, a obserwatorzy dokonują ich oceny. Do typowych ćwiczeń należą: "koszyk zadań", dyskusje grupowe, symulacje wywiadów, analizy przypadków, prezentacje ustne i pisemne itp.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. L. Pijawska, "Ośrodki oceny w czasach recesji (3)", "Personel", 1-15 września 2003.
  2. T. Tyszka, "Psychologiczne pułapki oceniania i podejmowania decyzji", Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 1999, s. 16.
  3. Ch. Woodruffe, "Ośrodki oceny i rozwoju. Narzędzia analizy i doskonalenia kompetencji pracowników", Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, s. 40.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu