BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dilts Robert
Tytuł
Sponsoring tożsamości, czyli rozpoznawanie i wspomaganie rozwoju zdolności i potencjału pracownika lub klienta
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 1, s. 72-75
Słowa kluczowe
Szkolenia, Sponsoring, Klient, Wartość dla klienta
Training, Sponsoring, Customer, Value to customer
Uwagi
Zawiera 4 tabele
Abstrakt
Jedną z najważniejszych funkcji coachingu przez duże "C" jest wspieranie osobistego rozwoju klientów na poziomie tożsamości. Poczucie tożsamości osoby sięga głębiej niż jej wartości i przekonania, koncentrując się na indywidualnej percepcji siebie, swojej roli oraz misji. Poczucie tożsamości jest wypadkową percepcji siebie jako danej jednostki lub grupy. Wzrost i zmiana na poziomie tożsamości są wspierane przez szczególny typ relacji coachingowej, znanej jako sponsorowanie, o której mowa w niniejszym artykule.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu