BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wolska Ewa
Tytuł
By wesprzeć sprzedaż...
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 1, s. 64-66
Słowa kluczowe
Programy lojalnościowe, Analiza sprzedaży, Promocja sprzedaży, Wartość dla klienta
Loyalty programs, Sales analysis, Selling promotion, Value to customer
Abstrakt
Zwiększanie sprzedaży jest podstawowym celem większości firm, niezależnie od ich charakteru, rozmiaru czy rodzaju oferowanych produktów lub usług. Autorka przypomina, że nie jest to wcale proste i wymaga bieżącego dostosowywania strategii działania firmy do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Firmy, które chcą związać ze sobą klientów, wpłynąć na powtarzalność dokonywanych przez nich zakupów, a także zwiększyć identyfikację z daną marką lub organizacją, wprowadzają więc programy lojalnościowe. W każdym z tych przypadków lojalność wobec marki jest zasadniczym czynnikiem, który wpływa na realizację planów firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu