BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Balcer Marta B.
Tytuł
Telemarketing - zdobywanie uwagi klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 1, s. 68-70
Słowa kluczowe
Telemarketing, Marketing produktu, Sprzedaż produktu, Wartość dla klienta
Telemarketing, Product marketing, Product sales, Value to customer
Abstrakt
Autorka podkreśla, że sprzedawca musi mieć pełną świadomość sprzedawanej rzeczy. W przypadku telemarketingu, w oczach klienta towar jest automatycznie utożsamiany ze sprzedającym. Ważnym elementem w zrozumieniu wagi i rangi produktu jest wiara sprzedającego w ten rekomendowany przez siebie produkt oraz umiejętność postawienia się w sytuacji kupującego ze słuchawką przy uchu. Należy wiedzieć, co może dać produkt posiadaczowi, jakie może mu przynieść wymierne korzyści. Trzeba wykazać klientowi potrzebę posiadania produktu, nawet w sytuacji przesunięcia tej potrzeby w czasie. A kluczem do sukcesu jest wiara w produkt.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu