- Autor
- Niedziółka Arkadiusz
- Tytuł
- The Role of Marketing in Agritourism - Suggested Forms of Branding Products
- Źródło
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2004, T. 6, z. 6, s. 57-61, bibliogr. 7 poz.
Annals of the Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists - Słowa kluczowe
- Agroturystyka, Marketing terytorialny, Marketing turystyczny
Agrotourism, Territorial marketing, Tourism marketing - Uwagi
- synopsis, summ.
- Abstrakt
- W opracowaniu podjęto problematyką znaczenia marketingu w rozwoju agroturystyki. Szczególną uwagę poświęcono znakowaniu produktów, tworzeniu marek, które mogą uatrakcyjnić dany obszar w ocenach potencjalnych klientów. Podkreślono znaczenie rozpoznania potrzeb rynkových przez przedsiębiorców oraz wyeksponowanie zalet świadczonych usług. (oryg. streszcz.)
The paper presents marketing and branding products in agritourism. Marketing is an important ictor of running tourist service in rural areas. The specific branding product, in turn, is an interesting offer attracting the tourists. The author of the present article demonstrates different forms of specialized products /hich may attract holidaymakers and boost the prestige of the agritourist farm. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Bibliografia
- Lorek M. (2002): Rekreacja ze zwierzętami. [W:] Agroturystyka. WUWM Olsztyn, 168-169.
- Majewski J. (2000): Budowanie produktów markowych w turystyce wiejskich. [W:] Agroturystyka. FAPA Warszawa, 496-502.
- Mozolewski W., Smoczyński S. Żywienie turystów. [W:] Agroturystyka. WUWM Olsztyn, 77.
- Piątczak M. (2002): Rekreacja ruchowa i wpływ aktywności fizycznych na zdrowie. [W:] Agroturystyka. WUWM Olsztyn, 154.
- Sikora J. (1999): Organizacja ruchu turystycznego na wsi. WSiPSA Warszawa, 104.
- Wilde J. (2002): Pszczelarstwo w agroturystyce. [W:] Agroturystyka. WUWM Olsztyn, 193-195.
- Wojciechowska J. (2003): Dziedzictwo kulturowe regionów jako element produktu turystycznego. [W:] Turystyka rekreacyjna oraz turystyka specjalistyczna. OBP, UNI.,EURECNA Warszawa, 156-157.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1508-3535
- Język
- eng