BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ławicki Jacek St.
Tytuł
Personel - ważniejszy od klientów?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 1, s. 90-93, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Dobór pracowników, Polityka personalna, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Kompetencje pracownicze
Employees' recruitment, Personnel policy, Human Resources Management (HRM), Employees competencies
Abstrakt
Zdaniem autora, największym potencjałem każdego przedsiębiorstwa są odpowiednio wyszkoleni, dobrze motywowani i pracujący w przyjaznej atmosferze handlowcy. O ile zarząd właściwie traktuje personel, tzn. docenia jego kwalifikacje zawodowe, szanuje godność podwładnych i dowartościowuje ich, to nie tylko, że ułatwia w ten sposób proces komunikacji wewnętrznej w firmie, ale i zwiększa w sposób zasadniczy efektywność pracy. Ludzie, o ile pracują w odpowiedniej atmosferze, skłonni są do nieporównywalnie większego wysiłku zawodowego. Współpracując ze sobą, mogą tworzyć efekt synergii. Takie traktowanie personelu obsługującego klientów ma bardzo racjonalne podłoże, bowiem dobry i aktywny personel jest w stanie nie tylko dynamicznie sprzedawać, ale i tworzyć dodatkowe trudno wymierne walory (komfort zakupów, image firmy, bezpieczeństwo udanych zakupów), które podnoszą wartość produktu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Jacek St. Ławicki, Marketing sukcesu, Difin, Warszawa 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu