BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gutorski Andrzej
Tytuł
Doskonalenie bankowców
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 2, s. 42-45
Słowa kluczowe
Rozwój zawodowy pracownika, Szkolenia, Szkolenie pracowników, Szkolenie biznesowe, Zawód bankowca
Professional development of employees, Training, Manpower training, Business training, Profession of a banker
Firma/Organizacja
GETIN Bank
Abstrakt
Niniejszy artykuł to studium przypadku odnośnie coachingu jako narzędzia rozwoju pracowników sieci sprzedaży w GETIN Bank. Przedstawiono proces identyfikowania potrzeb szkoleniowych, projektowanie coachingu, program pilotażowy oraz cele, opcje i wnioski z wdrożenia uzyskanych umiejętności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu