BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Jerzy
Tytuł
Czy rynek pobudza innowacyjność przedsiębiorstw?
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 7, s. 16-20
Słowa kluczowe
Innowacje, Innowacyjność, Innowacyjność przedsiębiorstw, Rynek, Globalizacja gospodarki
Innovations, Innovative character, Enterprise innovation, Market, Economic globalization
Uwagi
Zawiera tabele: [1] Czy zgadzasz się z opinią, że coraz krótszy czas od koncepcji nowego produktu do jego wprowadzenia na rynek pobudza przedsiębiorstwo do intensyfikacji działalności innowacyjnej - opinie kierowników (badanie z września 2003 r.), [2] Czy zgadzasz się z opinią, że coraz krótszy czas od koncepcji nowego produktu do jego wprowadzenia na rynek pobudza przedsiębiorstwo do intensyfikacji działalności innowacyjnej - opinie kierowników (badanie z września 2003 r.), [3] Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że rynek, na któym funkcjonuje twoje przedsiębiorstwo, zmusza do wprowadzenia innowacji (badanie z września 2003 r.), [4] Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że rynek, na któym funkcjonuje twoje przedsiębiorstwo, zmusza do wprowadzenia innowacji (badanie z września 2003 r.), [5] Czy zgadzasz się z opinią, że globalizacja rynków stanowi okazję do innowacji? - opinie kierowników (badanie z września 2003 r.), [6] Czy zgadzasz się z opinią, że globalizacja rynków stanowi okazję do innowacji? - opinie kierowników (badanie z września 2003 r.)
Abstrakt
Główną intencją artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytania: czy malejący przedział czasu między powstaniem koncepcji nowego produktu a jego umieszczeniem na rynku pobudza przedsiębiorstwa do aktywności innowacyjnej; czy rynek, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo, jest siłą napędową dla innowacji oraz czy globalizacja rynków stanowi okazję do tworzenia i wdrażania innowacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Baruk, Podstawowe aspekty odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa, (w:) Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania pod red. J. Pyki, TNOiK, Katowice 2004, t. I, s. 314.
  2. J. Baruk, Istota innowacji. Ewolucja systemów innowacyjnych, „Przegląd Organizacji" 2005, nr l, s. 11- 14.
  3. Innobarometer, European Commission, Directorate General Press and Communication, February 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu