BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pluta Ewa
Tytuł
Public relations : Moda czy konieczność? (1)
Źródło
Nowe Życie Gospodarcze, 2001, nr 23, s. 4-8, 31
Słowa kluczowe
Organizacje gospodarcze, Otoczenie organizacji, Public relations
Economic organizations, Organisation environment, Public relations
Abstrakt
Każda organizacja funkcjonuje w otoczeniu innych firm, instytucji, stowarzyszeń, grup społecznych. Od tego, jak jest postrzegana przez otoczenie, zależy akceptacja i poparcie dla jej działalności. Dlatego organizacja stara się jak najlepiej zaprezentować siebie: to czym jest, czym chce być, jakie są jej wartości, jakie stawia sobie wyzwania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-5784
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu