- Autor
- Pluta Ewa
- Tytuł
- Public relations : Moda czy konieczność? (1)
- Źródło
- Nowe Życie Gospodarcze, 2001, nr 23, s. 4-8, 31
- Słowa kluczowe
- Otoczenie organizacji, Public relations, Organizacje gospodarcze
Organisation environment, Public relations, Economic organizations - Abstrakt
- Każda organizacja funkcjonuje w otoczeniu innych firm, instytucji, stowarzyszeń, grup społecznych. Od tego, jak jest postrzegana przez otoczenie, zależy akceptacja i poparcie dla jej działalności. Dlatego organizacja stara się jak najlepiej zaprezentować siebie: to czym jest, czym chce być, jakie są jej wartości, jakie stawia sobie wyzwania.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1234-5784
- Język
- pol