BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cichoń Magdalena
Tytuł
Zadowolenie klienta z usług bankowych
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 6, s. 45-47, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Klient, Badanie opinii, Sześć Sigma, Banki, Ocena pracowników
Banking services, Customer, Opinion research, Six Sigma, Banks, Employee appraisal
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Kluczowe czynniki wzrostu satysfakcji klienta banku, [2] Wskaźniki relacji między klientami a bankiem, [3] Matryca lojalności klientów wobec banku, [4] Segmentacja umiejętności pracowników banku, [5] Kryteria oceny banków
Abstrakt
Artykuł podejmuje temat zorientowania banków na klienta. Omówiono proces "ułatwiania życia klientom", matrycę lojalności klientów, segmentację umiejętności pracowników banku, kryteria oceny banków oraz doskonalenie satysfakcji klienta w banku przy pomocy metody Sześć Sigma.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Gargarczyk (red.).: Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych. Diagnoza, determinanty, segmentacja. Wyd. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.
  2. W. Modliński, J. Bagiński (red): Sześć Sigma. Sposób poprawy wyników nie tylko dla firm takich, jak GE czy Motorola. Wyd. K.E. Liber, 2003.
  3. M.Harry, R. Schroeder: Six Sigma -wykorzystanie programu jakości do poprawy wyników finansowych. Wyd. Oficyna Ekonomiczna, 2001.
  4. Z. Zymonik: Wpływ programu Six Sigma na koszty jakości, [w:] Materiały z konferencji „Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy", Kazimierz Dolny 2003.
  5. M.Violano, S. Van Collie: Techniki bankowości detalicznej. Wyd. Związek Banków Polskich, Warszawa 1996.
  6. Memorandum informacyjne banku jako instytucji.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu