BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nieścior Andrzej
Tytuł
Lojalność klientów : Uwagi na marginesie normy ISO 9001:2000
Źródło
Problemy Jakości, 2001, nr 12, s. 29-32
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Programy lojalnościowe, Normy ISO 9001
Customer loyalty, Customer satisfaction management, Loyalty programs, ISO 9001
Abstrakt
Jednym z najważniejszych zadań każdej organizacji jest utrzymanie klientów. Przedstawiono rozważania na temat lojalności klientów w aspekcie normy ISO 9001:2000. Wyróżniono dwa rodzaje zachowań względem organizacji o charakterze gospodarczym (rozstanie i krytykę) oraz ich mechanizmy. Działania firmy, które zmierzają do zachęcenia klienta do wyboru opcji krytyki zamiast opcji rozstania w przypadku, gdy na rynku pojawi się lepsza oferta, określane są pojęciem programy lojalnościowe.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu