BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Giemza Mariusz (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Satysfakcja klienta w polskich organizacjach w świetle badań ankietowych
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 1, s. 42-45, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Klient, Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Badania ankietowe
Customer, Customer service, Customer service strategy, Customer satisfaction management, Questionnaire survey
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Jednostka przeprowadzająca badania satysfakcji, [2] Techniki stosowane do badania satysfakcji klienta, [3] Elementy kształtujące satysfakcję klienta, [4] Częstotliwość prowadzenia badań, [5] Strony informowane o wynikach badania satysfakcji klienta
Abstrakt
Artykuł na temat satysfakcji klienta w polskich organizacjach w świetle badań ankietowych. Przedstawiono istotę badań satysfakcji klienta w polskich organizacjach oraz analizę danych ankietowych. W podsumowaniu zawarto informacje na temat takiego działania przedsiębiorstw, które w jak największym stopniu będzie satysfakcjonować klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Falkowski A., Tyszka T.: Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2001.
  2. Hill N., Alexander J.: Pomiar satysfakcji i lojalności klientów. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  3. Kafel P., Sikora T.: Badania satysfakcji klientów w świetle normy ISO 9001:2000. Problemy Jakości, 2005, 6.
  4. Kotler P., Armstrong G., Saunders J. Wong V.: Marketing. Podręcznik Europejski. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
  5. Lotko A.: Zarządzanie relacjami z klientem. Politechnika Radomska, Radom 2003.
  6. Mazurek - Łopacińska K.: Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003.
  7. Nieżurawski L., Kobylański A., Pawłowska B.: Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstw - problemy badawcze. Problemy Jakości, 2003, 3.
  8. PN - EN ISO 9000:2006 Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia.
  9. PN - EN ISO 9001:2001 Systemy zarządzania jakością. Wymagania.
  10. Skrzypek E. Jakość i efektywność, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej, Lublin 2000.
  11. Summers D.C.S.: Quality management. Pearson Education Inc., Upper Saddle River, New Jersey 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu