BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłosiewicz-Górecka Urszula
Tytuł
Dylematy rozwoju handlu wewnętrznego w Polsce
Dilemmas of Internal Trade in Poland
Źródło
Gospodarka Narodowa, 2002, nr 4, s. 54-65, rys., tab., wykr., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Handel wewnętrzny, Rozwój handlu, Sieci handlowe, Konkurencyjność handlowa
Domestic trade, Trade development, Chain stores, Trade competitiveness
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
W artykule omówiono następujące zagadnienia: 1) jakościowe przemiany w handlu w latach 90.; 2) rola zagranicznych sieci w handlu detalicznym; 3) zagrożenia wynikające z dynamicznego rozwoju zagranicznych sieci handlowych; 4) kierunki wzmacniania konkurencyjnośc krajowych firm handlowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Analiza synacji wsferze handlu wewnętrznego ze szczególnym uwzględnieniem problemów koncentracji i współpracy producentów i dystrybutorów. Ekspertyza wykonana przez zespół pracowników IRWIK na zlecenie Ministerstwa Gospodarki, [2001], Warszawa.
  2. Buyer Power and its Impact on Compelition in the Food Distribution Sector of the European Union. Final Repon, Tlie European Commission - Dobson Consulting, May [1999],
  3. Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstwna przełomie wieków XX XXI, praca zbiorowa pod kierownictwem naukowym M. Strużycki, [2001], IRWiK, Warszawa.
  4. Kłosiewicz U. Słomińska B., [2000]. Marki producenta i marki handlowe jako narzędzie konkurencji, IRWIK, Warszawa.
  5. Kłosiewicz U.. Słomińska B., [1998]. Rola samorządu terytorialnego w kształtowaniu sieci handlowej IRWIK, Warszawa.
  6. Koncentracja w handlu a współpraca producentów i dystrybutorów. praca zbiorowa pod redakcja naukową M. Strużycki, [2000], IRWiK, Warszawa.
  7. Misiąg E. [2001]. Kontrowersje wokół zagranicznych sieci handlowych, "Handel Wewnętrzny" 2001. nr 3.
  8. Pokorska B., [2000]. Franchising w Polsce. Stan i kierunki rozwoju, TRWiK, Warszawa.
  9. Polska 2001. Raport ostanie handlu wewnętrznego, [2001], Ministerstwo Gospodarki, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-0005
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu