BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wiesławska Balbina
Tytuł
Filozofia podziału: Leroy Merlin Polska
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2002, nr 3-4, s. 73-79
Słowa kluczowe
Kultura organizacji, Studium przypadku, Filozofia działania przedsiębiorstwa, Hipermarkety
Corporate culture, Case study, Enterprise operation philosophy, Hypermarkets
Firma/Organizacja
Leroy Merlin Polska
Abstrakt
Artykuł omawia kulturę organizacyjną firmy Leroy Merlin opartą na filozofii podziału, która zakłada, że ludzie stanowią największe bogactwo przedsiębiorstwa. Filozofia ta opiera się na dzieleniu się: wiedzą, władzą, wynikami i własnym wyobrażeniem o przedsiębiorstwie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu