BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Domarecki Paweł
Tytuł
Rzeczoznawca: bat na klientów
Źródło
Profit, 2002, nr 9, s. 18-19
Słowa kluczowe
Reklamacje klienckie, Jakość produktu, Prawa konsumenta, Zawód rzeczoznawcy
Client complaints, Product quality, Consumer law, Chartered surveyors
Abstrakt
Zwrócono uwagę na różnice w traktowaniu klientów przez renomowane firmy w Polsce i w Europie Zachodniej. Przybliżono zawód rzeczoznawcy. To opinie rzeczoznawców decydują o tym, że w Polsce jest odrzucanych do 90 procent reklamacji obuwniczych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu