BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ryznar Zygmunt
Tytuł
Systemy CRM
Źródło
Bank, 2002, nr 5, s. 32-35
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Informatyczne systemy zarządzania, Obsługa klienta
Customer Relationship Management (CRM), Management Information Systems, Customer service
Abstrakt
Omówiono rolę informatycznych systemów zarządzania relacjami z klientem (CRM). Przybliżono składniki systemu CRM. Załączono zestawienie systemów CRM lub ich komponentów, w kolejności alfabetycznej nazw firm oferujących pakiety.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu