BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tylińska Olga
Tytuł
Marketing z Czerwonym Krzyżem
Źródło
Poradnik Handlowca, 2002, nr 5, s. 24-25
Słowa kluczowe
Marketing społeczny, Wizerunek przedsiębiorstwa, Społeczna odpowiedzialność biznesu
Social marketing, Company image, Corporate Social Responsibility (CSR)
Abstrakt
Zwrócono uwagę na program marketingu społecznego "Sieć partnerów PCK". Firmy, które przystąpiły do tego programu w pozytywny sposób kształtują swój wizerunek. Wspierając instytucje charytatywną realizują filozofię odpowiedzialnego biznesu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu