BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Jak pomóc starym polskim markom wódek?
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 16, s. 13-15
Słowa kluczowe
Przemysł spirytusowy, Rynek napojów alkoholowych, Produkcja spirytusu, Gorzelnictwo, Marka produktu, Używki
Distilling industry, Alcoholic beverages market, Production of spirits, Distilleries, Product brand, Substances
Abstrakt
Proces podziału, jaki nastąpił w Polsce wśród producentów wyrobów alkoholowych miał stać się punktem zwrotnym dla odbudowy ich pozycji rynkowej. Zderzenie z rzeczywistością okazało się jednak mniej pozytywne. Aby zwiększyć prestiż poszczególnych firm, nie wystarczy napływ nowych środków finansowych. Konieczna jest budowa nowego wizerunku, w oparciu o dotychczasowe doświadczenia - marek i producentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu