BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Andrzejewska Olga
Tytuł
W odzieży skórzanej liczy się marka
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 18-19, s. 5-8
Słowa kluczowe
Przemysł odzieżowy, Przemysł skórzany, Galanteria skórzana, Rynek odzieżowy, Produkcja odzieży, Marka produktu, Handel zagraniczny, Sprzedaż produktu
Clothing industry, Leather industry, Leather products, Clothing market, Clothing manufacturing, Product brand, Foreign trade, Product sales
Abstrakt
W produkcji odzieży skórzanej wyraźnie zaznaczył się podział na dwa segmenty: drogie wyroby luksusowe oraz wyroby najtańsze, standardowe. Na polskim rynku tych produktów trwa trudny okres. Producenci odzieży skórzanej, znacznie droższej niż wyrobów tekstylnych raczej nie mogą liczyć na klientelę masową. Dlatego też rozmiary produkcji w tym segmencie rynku są niewielkie w porównaniu z ogólnokrajową skalą produkcji odzieży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu