BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cipiur Jan
Tytuł
Raczej sennie na rynku prasy codziennej
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 20, s. 9-10
Słowa kluczowe
Prasa, Rynek prasy, Czytelnictwo, Sprzedaż produktu, Konkurencja rynkowa, Reklama w mass mediach
Press, Press market, Readership, Product sales, Market competition, Advertising in mass media
Abstrakt
Rynek prasy w Polsce aktualnie znajduje się w defensywie. Również spadły wpływy z reklam i ogłoszeń prasowych. Dużą część naszego rynku czasopism opanowały niemieckie koncerny wydawnicze, pomimo to porównanie z Niemcami, tak pod względem zakupu i czytelnictwa, jak i ilości wydawanych tytułów wypada blado.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu